Beste huurder,

Sinds kort staat er een formulier op de site i.v.m. klachten die door u als huurder zijn gemeld bij WSG.

Voor alle duidelijkheid: Dit formulier is NIET bedoeld voor het doorgeven van een klacht.

Waar is het formulier dan wel voor?
Als bestuur horen wij met regelmaat dat een huurder na het melden van een klacht een lange tijd niets hoort of de klacht niet goed verholpen wordt. Dit met alle ongemakken van dien. Helaas kunnen wij dit niet altijd controleren, daarom dit formulier.

U kunt hier duidelijk omschrijven wat uw klacht is, hoe er met uw klacht is omgegaan en of hij al dan niet naar tevredenheid is opgelost.

Wij verzamelen de klachten en kunnen zo gericht met de Technische Dienst in overleg om de dienstverlening te verbeteren.

Wij hopen dat het bijdraagt aan een snelle en vriendelijke oplossing van uw probleem.

Klacht melden?

Vul eenvoudig onderstaand formulier in:

 

van de woonstichting.

Zijn de gedane toezeggingen en of oplossingen uitgevoerd? (keuze uit ja/nee verplicht)
JaNee

Zijn de problemen opgelost? (keuze uit ja/nee verplicht)
JaNee

Bent u tevreden met de oplossing of had u een andere verwachting (keuze uit ja/nee verplicht)
JaNee

Is er controle uit gevoerd op de werkzaamheden (keuze uit ja/nee verplicht)
JaNee

Is er goed overleg geweest tussen de betrokken partijen (keuze uit ja/nee verplicht)
JaNee

Heeft u verbeterpunten (keuze uit ja/nee verplicht)
JaNee